Powered By Blogger

Previsio del temps a Torroella de Montgrí

Aquesta es la previsio per els propers vuit dies.
Imatge del radar de Catalunya a baix de tot de la pagina.

divendres, 6 de juny del 2008

Exposicio MIMA '08 i concurs ONLINE

Dons aqui us deixo les categories amb els semifinalistes, dema es sabra qui sera el guanyador i els finalistes, dons jo no hi soc simplement perque vaig presentar nomes dues fotos i no eren de les millors que tinc. Aquest any nomes m'he presentat per divertirme i provar-me a mi mateix, l'any que be em presentare tant si com si amb les millors fotos que tingui!

Categoria Medes:



Categoria Fauna:



Categoria Ambient:




En aquesta mateixa sala hi havia una exposicio feta per Declic Bleu Mediterranee


Per veure les fotos dels participants i de la galeria en tamany mes gros apreteu aqui per anar a l'album del MIMA '08.

Rock live and no dead!!