Powered By Blogger

Previsio del temps a Torroella de Montgrí

Aquesta es la previsio per els propers vuit dies.
Imatge del radar de Catalunya a baix de tot de la pagina.

dimarts, 22 de juliol del 2008

Omega la piscina de l'Estartit



Aquesta es la piscina on vaig cada estiu sens falta, des de que era petit, encara m'en recordo de quan hi anava amb el meu germa que nomes teniem 9 o 10 anys.



Fa dos anys, m'ho passava molt be, entre les meves cosines, fer els sudokus o els mots encreuats a primera hora del mati mentres esmorzavem amb el meu tiu. Tambe estar a la petita plaçeta que te, jugant a cartes o parlant...



Aquest any es diferent, amb l'Adri, el germa de la mva cunyada, i tambe amb el meu germa i la meva cunyada com no, tambe amb la Silvia (no em vull deixar ningu).



Aquestes fotos son les noves d'aquest any, aprofitant que ara hi ha iluminacio a la piscina durant la nit n'he fet algunes fotos. Dentre d'uns dies, fare fotos a primeres hores del mati, que amb mes llum es veura millor la piscina.

Rock live and no dead!!