Powered By Blogger

Previsio del temps a Torroella de Montgrí

Aquesta es la previsio per els propers vuit dies.
Imatge del radar de Catalunya a baix de tot de la pagina.

dilluns, 1 de setembre del 2008

Garrotxa i Pla de l'Estany



Aquest finde, basicament el diumenge a la tarda vaig anar a donar una volta per la Garrotxa i de baixada pel Pla de l'Estany. Vaig arribar fins a St. Privat d'en Bas sino m'hagues fet mal temps hauria acabat de pujar fins al salt de Sallent, que jo sapiga es una cascada al punt del naixement del Sallent.



Pero al final em vaig quedar a la zona de picnic que hi ha molt aprop de st. Privat, que just esta al costat del riu on t'hi pots banyar i tot.



De baixada vaig passar per Castellfollit de la Roca i Banyoles per fer mes fotos. A Banyoles vaig passar per la Draga, que es just al costat de l'estany de Banyoles.





Per accedir a l'album premeu aqui.

Rock live and no dead!!